Rubrik är överskattat.

Ska precis duscha av mig, tvätta fäjjan, raka benen och sen slänga mig i sängen eftersom jag ska upp klockan 05.00 imorgon......Har nämligen lovat att hänga med mamma och kolla på en ponny-häst som vi kanske ska ta hand om, eller det är mest mamma men jag kanske rider ibland..kanske.

Iallafall så ligger detta stället låååååååååångt bort och jag börjar jobba klockan 12.30 så det blir en stressig dag. Och eftersom jag ska bada imon på jobbet så måste jag ju trimma benen lite... just nu har jag flätat håren på benen men tänkte att det bli finare utana flätor imon :)

Det ända jag gör nästan varje dag innan jag åker till Filippinerna är att jobba, jobbar mån-sön denna vecka sen så blir det måndag natt nästa vecka och dan efter ska jag fixa allt i stallet innan jag åker onsdag jobbar hela dagen + natten dvs 20 timmar på ett dygn, så ni kan ju lista ut vad jag ska göra på torsdagen ( SOVA ) samt packa allt och lite till eftersom klockan 8 på fredagen går bussen mot arlanda....jag kännde precis att jag blev väldigt trött med tanke på allt som ska göras, har inte ens tvättat allt jag ska ha med när ska jag hinna det ? har massa att köpa ! blir en stressig tid just nu...

well well nu ska jag slänga mig in i duschen och på börja ett litet hårprojekt också berättar mer nån annan dag, puss o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0