Onsdag.

Hello sötisar.

jag kom just hem ifrån stallet, där jag red och myste med hästen ! Gick bra med ridningen idag även fast jag hade tränigsverk i benen så dom sladdrade som spagetti efteråt haha.

Förövrigt har jag mest sovit idag var vaken i 2 dygn eftersom jag jobbar natt denna veckan och inte junde sova något igår på dan så jag sov ut idag, riktigt skööönt!

Går i tankarna om att införskaffa ett gymkort någonstans efter filippinerna, eftersom jag får ett via jobbet så kan man ju passa på...har tänkt på golds gym borta på norrängen i huskvarna eller friskis ! Någon som tränar eller tränat på golds gym som kan säga om det är bra eller inte ?

Well well nu ska jag surpla i mig lite mexicana soppa sen dra till jobbet, hoppas ni haft en bra dag ! pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0