2 Feb-2011

Long time gone...



Har just bokat klart alla hotell i filippinerna känns väldigt skönt att bara kunna glida dit och ha allt fixat!
30 dagar kvar och det kommer gå fort för jag jobbar nästintill varje dag fram tills dess.

Och när jag kommer hem så börjar jag mitt nya jobb vilket kommer bli himla kul :)

Annars är det inte mycket som händer jag jobbar, jag rider, jag umgås med nära och kära.


Har stort behov av att köpa massa nytt kul tills vi åker iväg men måste hålla i pengarna så att jag kan shoppa där istället hihi, detta blev ju ett givande inlägg eller inte ! aja nu ska jag vidare till jobbet.....ha det gött ses och hörs pusspuss.




En ö vi ska till.


ett annat ställe.


Storstaden vi ska till och shoppa.

Kommer bli en jäkligt go resa ska bara bada snorkla gå på upptäcksfärder och åka på utflykter och kanske sola lite men är för rastlös för det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0