Sunday.

Har haft en superduper lugn helg, i fredags var jag hos papi och fick mat sen efter det kom Emmie till mig och vi satt bara och tjöta skit och kollade på idol :).
I Lördags var jag på stan med min Älskipälski. sen blev det stallet för att sedan åka till Gränna och mysa med babe igen !

Idag har det vart kalas för mami som fyller år ( Grattis mamsibamsi ) sen efter det blev det stallet igen, så ja en riktigt slapp helg...och det var as skööööönt !

Nu sitter jag här och håller på att sminka mig det är så kul att bara sitta och göra massa olika looker, funderar starkt på att gå makeup artist utbildning till nästa höst när jag sparat lite cash då det inte är BILLIGT direkt hehe ;)
Kanske slänger in nån bild sen på vad jag gjort för fint, hörs sen eller inte. Köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0