Städa.

Ska precis sätta igång att städa samt vika tvätt, åker ju somsagt till Prag i helgen så kan ju va dags att städa och göra fint så man slipper det när man kommer hem !

Idag har förövrigt jag vart i Linköping hos farbror doktorn :) det gick bra ! Så ska så småningon opereras lite grann inget allvarligt eller något som kommer synas, men ändå något som kommer få mig att må lite bättre...hoppas jag !
Annars har jag bara myst med hundarna och tagigt det lungt .
Inatt blir det jobb igen har denna och söndag natt nu i veckan nästa vecka blir det ju 5 nätter på rad men men cash is king som man brukar säga höhöhö ne skämtosido nu ska jag sätta fart, hörs hare puss !



Nytt Nytt.






Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du få ny fitta eller nya bröst?

2010-10-10 @ 22:35:33
Postat av: Hillevi svarar.

Inte fitta inga nya bröst, en liten detalj som stör mig bara ! inget som kommer synas för blotta ögat !

2010-10-11 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0