Smink,smink och åter smink.

Jag älskar smink kan ibland störa mig lite mig på folk som säger "du behöver ju verkligen mer smink...""varför köper du så mycket smink du har ju redan massa?""jag förstår inte hur du kan köpa så mycket smink..." osv osv . Alla tjejer gillar väl smink antar jag vissa mer än andra. Jag köper inte smink för att ha  "MASSA" smink utan jag köper smink för att det är ett av mina stora intressen i livet och jag tycker det är kul att pröva olika märken och olika produkter...Det är som att jag skulle gå och säga "varför köper du så mycket kläder du har ju massa kläder?" för vissa personer är ju kläder ett intresse och inte bara något man har på sig :) och detsamma gäller smink för mig, jag lägger rätt så mycket pengar på smink men brukar för det mesta leta efter bra och billigt smink istället för dyrt med ett FINT märke, för oftast är det samma innehåll bara olika utseende och pris !
Då var det avklarat.

Detta beställde jag för någon dag sen, hoppas det letar sig ner i brevlådan imorgon ! ;)






Allt är från Eyeslipsface.se, och kostade tillsammans ca 200kr :) Har sedan tidigare en hel del från E.L.F och jag är störtnöjd med allt! så ja..vill ni ha bra billigt smink så är det bara att klicka sig in där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0