...

Började dagen klockan 09.00 med att åka till Borås för att hämta min jacka som jag letat runt i halva sverige för att hitta i rätt storlek, så äntligen är den min ! Gick och strosade där en stund för att sedan åka till Lager 157.
Som förövrigt bara blir sämre och sämre, det enda jag köpte var ett par hörlurar från WESC som var super bra men inga kläder !
Sen bar det hem till Jönköping igen och A6, skulle byta en julklapp ( som är till mig från mamma ) haha ! Det kommer bli en SÅDAN överraskning på julafton ;) Men den är verkligen något jag vill ha, men tyvärr råkade damen i butiken vi provade ut den ge mig fel storlek...tur att jag provade den en sista gång innan inslagning här hemma !

Efter det har jag bara varit hemma och kollat lite Tv vart i staket och vart på två härliga kvällspromenader, en med cookie och en med pimpim ! Det är en sådan skillnad att gå med Cookie mot pimpim för med Cookie så får jag verkligen pinna på men med pimpim får man snarare dra i kopplet för att han ska hinna med mig ;) Så det var enklast att dom var för sig idag !

Dessa 2 var bland sakerna jag köpte igår: Älskar dom båda !





Vilken monster hand mohahah ;D love it ! aja nu ska jag snaska på en isbit innan jag somnar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0