Nöjd.

Jösses här uppdateras det som aldrig förr haha, imorgon lär jag väl inte skriva ngt så detta kopmenserar upp det ;)

Tänkte bara visa er 3 smink-produkter jag köpt nyligen som jag är riktigt NÖJD med :)




*Först ut är mitt rouge från MAC, just detta kommer från deras Disney kollektion som kom ut nyligen så det är "limited edition", det heter " Bite of an apple" som ni ser och är super duper färg glatt ( nu syns inte färgen ordentligt pga av mobilblixten) Det ser typ rosa/rött ut på bild men är mer röd/corall och är helt sinnessjukt snyggt. När jag såg det först tänkte jag bara "neee..kommer se ut som en påskakärring..." men när jag testade det så blev jag frälst. Det ger en supersnygg och naturlig look ser ut som att man precis kommit in från kylan ;) vet ej hur detta skulle se ut på någon med väldigt ljus hy men har man lite egen färg så passar det finfinfint...men det är jäkligt pigmenterat så om man bara tar liiiiite för mkt blir det FÖR mkt !



* Nummer två är mina fynd från Ge-kås ( ullared ) när jag och Lovisa var där förra veckan :)
En mineral foundation och en roge båda kostade 49:- tror jag det var och jag älskar dom båda ! Foundationen är skit bra täcker bra och sitter där den ska ! Rougen som även den är super färgglad är urläcker den är också rödare och mer klar i färgen än va bilden visar. Om man vill prova på mineralsmink tycker jag detta är ett jätte bra alternativ ( jag har testat I.D,Tikei,Avanya,maybelline,Avon och Everyday minerals) och denna är den billigaste efter Avon och den håller samma klass som Tikei och I.D och Everyday, så den är BRA ! Finns även att köpa på internet på Back to earths hemsida ( sök på namnet) men där är dom dyrare kostar nog 179:- om jag inte minns helt fel :)

Men somsagt ska ni till ulared kolla in dom sakerna för dom är toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0