In pain.

Herrejesus va ONT jag har...

tränade med hästen i 2 timmar igår och 2 timmar idag redan igår började värken komma men idag..pheeuuu alltså ni ska se hur jag går..känns som att någon slagit mig med en slägga i ländryggen, sparkat mig i ljumskarna och klämt sönder mina axlar ! Haha jag tror jag dör plus att magen är öm efter jag har fått sitta och spänna den..

Tror att min kropp bara vill säga " SHIT VA OTRÄNAD DU ÄR WIERDO " och jag håller med, ska jag fortsätta träna med hästen såhär måste jag nog börja träna på gym så jag kan bygga upp mina muskler annars kommer det gå åt skogen.

nu ska jag bara ligga i soffan och äta tacos innan jag ska upp till stallet och ta in hästarna, sen blir det Gränna och filmmys :) pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0