Happy birthday?

20 år var man helt plötsligt, vafan tar tiden vägen ? Känns väl hyffsat OK att fylla 20 men tycker det kan sakta ner lite med tiden nu :) Fick lite fina saker samt pengar, det märks väl ändå att man börjar bli vuxen när man blir överlycklig över att få en spegel i födelsedags present ;) Och jag känner även att nu blir jag bara glad när någon säger grattis presenter är inte så viktigt.

Men tänker vara lite fjantig också och säga vad jag fick av Älsklingen ♥
Ett par Easytone , wihoo ! tycker dom är så sköna och fina att jag knappt vill ut i rusket och gå med dom hihi !



well well ska ha kalas på söndag igen med pappa :) Av han har jag redan fått både grattis och present men han ska ha ett lite kalas iaf ! snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0