Dress up.

Fyller år nu på Tisdag då tar jag äntligen klivet från tonåring till vuxen haha ;) nu är det såhär att jag har inte önskat mig något av någon förutom av min farsa men har redan fått det i för tidig present. gissar på att han glider förbi med en blomma också har jag fått varje födelsedag sen jag fyllde 18 ( dhaa 2 ggr alltså ;) uppskattas självklart fast jag lyckas döda dom flesta blommor som kommer i närheten av mig !
Menmen över till det där med önskningen, hittade nämligen en jättefin klänning som jag bara fastnade för sådär direkt ! men behöver lite smakråd om vilken av färgerna som är snyggast, jag tycker själv att båda är hot hot men har svårt att välja! undra om man kan få båda? ne det får jag nog inte hihi ;)



Ojjsan vilka stora bilder det blev ;) men hjälp mig lite nu please har beslutsångest....

Kommentarer
Postat av: C

The BLACK one....så hett med den lilla svarta...

2010-11-10 @ 08:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0