Måndag.10.05.10

Ny vecka nya tag.

Har varit ledig nu i ca 1 vecka, vilket har varit väldigt skönt :) men det ska bli kul att börja jobba igen !

Nu när jag har varit ledig har det inte hänt så värst mycket, därav noll uppdatering....det är ju inte kul att läsa om INGENTING ! men men kanske bättrar mig, vi får se!

Har iaf pillat med lägenheten lite grann så nu är det snart dags för inflyttning, blir förmodligen nästa vecka !
Sen har jag umgåtts en hel del med MIN fina pojk :)

har inget mer att skriva just nu, så bjuder på två bilder istället !

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Nikki

Nämen någon som saknat mig..? ;)

vilka finfina bilder! Så söta :)

2010-05-17 @ 08:41:13
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej tösen! Har du fått mitt sms eller är du en segis på att svara? ;) Min mobil strular så jag tänkte att jag dubbel kollar :P Kan du ses på måndag eller tisdag? Det skulle vara så kul och jag känner mig lite dum sen sist. Jag har bakat massa fika med så nu blir det en riktig picknick "dejt" haha Ha de gott och hoppas du haft en trevlig helg! Kramar!

2010-05-22 @ 20:21:04
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0