Lycka.

Är somsagt sjukskriven idag och imorgon pga av min dumma äckliga hals...dock skönt med LÅNGledigt, jobbar på måndag natt igen :)
Denna vecka har varit bra hittills, har shoppat som en toker och umgåtts med en fin fin fin pojke.

I måndags fick vi en medryttare till Galicia också som verkar vara en toppen tjej verkligen ! och det kommr bli skönt med lite avlastning när man jobbar som man gör.
Fick även veta att jag ska till MALTA på semester med mamma ♥ vilket kommer bli sjukt najs..

Igår så blev det en heldag på A6 shoppade lite som jag visar sen, efter det blev det Gränna för hela slanten där trivs jag som fisken i vattnet, awesome !

Idag tog jag en sväng på stan i det fina vädret shoppade lite till mig och lite till hästen och lite till lägenheten :)
Idag var det även en rätt speciell dag för idag blev jag+du=vi♥, helt fantastiskt bra !

NU åker jag och rider i det fina vädret, pusspuss.

En nya klänning.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken härlig sommar klännign :)

2010-05-22 @ 20:21:57
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0