Jag glömde visst...

Ovanligt att det kommer från mig men jajajaj jag är glömsk, men lovar att skriva lite då och då här :) har ju hänt massa kul nu så jag får väl visa lite bilder oså ! bor i min egna lägenhet nu, as gott ! allt är ju inte helt klart men själva grundarbetet är klart så nu är det bara finlir och lite inredning sen är det helt klart :) ska visa bilder så fort jag ser min kamera som är på vift !

Just nu är jag inne i min dag vecka på jobbet vilket innebär 7 dagar i sträck med jobb hela helgen var det 10 timmars pass, igår lite kortare idag från 9-19.30 och samma sak ons,tors ! men sen så är jag ledig hela helgen innan jag går på nattveckan, så det blir skönt !

men somsagt jag ska fixa bilder på mitt hem här sen så får jag köra på lite oftare :)  nu ska jag laga matlådor !
ha det så bra , pussochsmask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0