This is not a love story this is a story about love.

Ännu en helg som har tagit slut lika fort som den började !
varför går det så fort när man är ledig ? jag förstår inte detta !
Men min helg har varit kanon måste jag säga startade min helg redan i torsdags med att dra till Club caj, där var det riktigt trevligt måste jag säga !
i fredags var jag med pappa hela kvällen vi spelade guitar hero och kollade på film och käkade tacos och massa snask.

Lördagen bestod av fika med Nikki stallet och en liten nykter utgång, som slutade med att jag drog på efterfest själv och åkte inte hem förens klockan 7 på morgonen, oooops haha !

Så min helg har varit bra, mycket bra !

Filmerna vi såg: 500 days of summer och Trubbel i paradiset.
Båda filmerna var bra, den ena rolig så jag nästan gjorde i brallan ibland och den andra så jag fällde några tårar !
500 days är en riktig tänkvärd film om att kärlek inte alltid blir som man hoppats på, så jag kunde liksom sätta mig in i den stackars killens sits eftersom jag vet hur det känns med obesvarad kärlek ;) Bra var den iallafall nästan så pappa fällde en tår han också !



Nu ska jag och min stackars opererade hund åka på filmkväll hos en gammal vän :) hoppas alla haft en super helg, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0