Tattooooooo.

Nu har jag och min käre medbrottsling Johanna vart och tatuerat oss :) Jag är jätte nöjd även fast den inte riktigt blev som jag tänkt precis från början så blev den väldigt bra om inte bättre !
Har velat ha den texten länge så nu fick det ske ! skulle egentligen gjort denna när jag gjorde min andra, men litade inte riktigt på thaimannen som gjorde rosetten jag har på ankeln att han skulle göre en bra text men han gjorde ett bra jobb med rosetten vilket fall som helst :)
Ska visa bild sen för just nu är den inplastad.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit på A6 en sväng..hittade en jätte fin marinblå kavaj jag vill ha, meeeen....jag måste kunna hålla i pengarna nu när jag ska flytta hemifrån ! eller ja hemifrån och hemifrån en trappa upp till min egen lägenhet iaf ;) det räknas väl som att bo hemifrån eftersom jag varken bor hos mamma eller pappa ? jagvet inte, grymt skönt ska det bli iaf.
Och inreda och måla och fixa ska bli stört roligt ! Det kommer ju bli en typisk tjej lägenhet iaf har redan inhandlat väldigt mkt rosa saker;)

Nu hade jag tänkt att gå ut och gå i det fina vädret med mina 2 små lusbärare dvs Pimpim och Cookie.
Efter det ska till Ica och hämta ut ett par skor visar dom sen med plus lite annat smått och gott jag inhandlat under veckans gång :)

Hoppas alla har en perfekt och underbar dag i solen, pusspuss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa blir lätt hallå eller? hahah

2010-03-08 @ 18:53:55
URL: http://jooohannaz.blogg.se/
Postat av: Nikki

Tack för rådet! Tunisien verkar rätt gott ju, jag behöver ju faktiskt inte shoppa då haha vill mest gotta mig med min plutt men man vill ju kunna göra något, jag vill åka i luften efter en båt tror du det finns?? :) Nelly skorna kom idag förövrigt! Dock hade de legat på Preem i en vecka och skulle skickas tillbaka om någon dag.. Idiotas haha

2010-03-08 @ 19:51:19
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0