Sunday.

Jag har helt enkelt haft en kanon helg även om det inte såg ut så innan men bättre än på länge :)
I fredags hade jag två gammla vänner jag inte träffat på länge på besök vilket var kanon kul ! Hade lite girltalk och mös med godis och grejjer !
Lördagden bestod av stallet mat hos pappa ( skulle kollat film med ) men martina undrade om jag ville med henne ut så jag åkte på förfest hos henne med hennes familj ( som är störtsköna) lite vänner och släkt, sen drog jag martina och hennes superduper kusin till O'learys och dansade och drack mumsiga drinkar ! Var där tills det nästan var helt tomt sen körde vi till Max och käkade lite och sen vidare hem till martina och mös ner oss i soffan ! Awesome. Nu är jag kär i Både O'learys och martinas kusin för han var en riktigt klippa tummen upp för att han stod ut med oss dansgalna tjejer ! ;)

Nu ska jag på söndagsmiddag hos Mormor och Morfar <3 sen så blir det till att åka till nästa favorit och mysa ner mig i hans soffa, hoppas alla haft en kanon helg, puss :)




"Been there done that messed around
I'm having fun don't put me down
I'll never let you sweep me off my feet
 
I won't let you turn around
And tell me now I'm much too proud
To walk away from something when its dead
 
Do do do your dirty words
Come out to play
When you are hurt?
There's certain things
That should be left unsaid
 
Tick tick tick tick
On the watch
And life's too short
For me to stop
Oh baby
Your time is running out

This time baby
I'll be bulletproof
This time baby
I'll be bulletproof"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0