Shoppaloppa.

Skickade precis efter 2 fina klänningar och ett par lacktights från nelly.com, kände att jag var värd det idag fast jag vet inte om min plånbok tycker det!
Just nu väntar jag även på min Jacka jag beställt och på ett par skor som aldrig dyker upp ?? Sånt gör mig galen...och jag fryser faktiskt så jag vill ha jackan nu !

Har varit ledig idag och som vanligt på min lediga dagar tar jag det bara jätte lungt :) så idag har jag städat lite, varit ute idet vackra vädret, klippt Cookie och försökt organisera lite saker men det gick inget vidare !
Skulle även ta en lite runda på stan nu ikväll men jag orkade inte, blev till att mysa med hundarna istället !

well well imorgon blir det lite mer ståhej måste till lämna in min tatuerings skiss så att dom kan fixa den så det inte ser ut som ett barn som gjort den haha !
Känner att jag måste hitta ett par snygga skor med...några boots av något slag ! som man kan gå ut i, ibland är det inte väder för högklackat helt enkelt. Det har jag kommit fram till nu SMART va ? Är det någon som vet nått snyggt med inte allt för höga klackar eller inga klackar alls.. let me know !

NU ska jag återgå till mysandet med min hårbollar, hoppas alla haft en bra dag, pussspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0