Jag är trött.

Idag är en dag då jag bara är så TRÖTT på all ytlighet, avundsjuka, missunsamhet, gnällighet...trött på att vissa verkar se livet som någon tävling... JAG ska va snyggast JAG ska ha mest pengar JAG ska häftigast jobb JAG ska ha den mest perfekta killen....BlaBlaBla...

-Svenskar är lite tråkiga ibland.....

Så idag har jag bara lullat runt i mina mjukiskläder oduschad och halvseg. Passade på att ta extra lång tid på mig i stallet red och Pysslade om Galicia lite mer än vanligt, sådna här dagar uppskattar jag att ha häst väldigt mkt för då kan man komma bort från alla stress och bara va :) 
har jobbat natten tills idag och jobbar inatt !
Sen är jag ledig tills på fredag och då blir det jobb 7 dagar i följd fre-tors.

Imorgon ska jag städa lite, gå och fixa naglarna ( kännde bara för att vara lite fin om tassarna ) och rida till ridhuset där jag inte vart på flera månader..så det ska bli kul och se hur glad Galicia kommer bli ! Förmodligen lite FÖR glad ;)
På kvällen blir det hemma spa med bubbelbad, ansiktsmask och hela kittet !

Hoppas alla haft en kanon dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0