Glamourama.

Jag tycker det är riktigt bra och jag älskar Petra mest av dom 3 för hon verkar vara lite halvvimsig och störtskön !

Mitt liv står still just nu därav sämst uppdatering...har liksom inget kul att blogga om ! vet inte om det är så kul att bara skriva att man jobbar shoppar äter kollar på TV ? för det är ju ungefär det som händer om dagarna ! Kanske kommer igång snart...med något annat kul att skriva om..kanske !

Tyckte det var himla trevligt att man fick se i Galmourama vem det var som designade dom as läckra nya Nelly skorna som nyss kommit ue på hemsidan ! JAG VILL VERKLIGEN HA ETT PAR...men vilka ?  jag har beslutsångest och lär väl aldrig kunna välja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0