!!!

Kan inte sova så jag kör en lång och lame ass lista !


Namn: Hillevi Gun Elisabeth Carlsson ( sexy )

Piercingar: Öronen och naveln.

Tatueringar: 2 små

Längd: 175,5 cm

Skostorlek: 39,5

Hårfärg: MörkSEXYbrun

Fräknar: Nej, nej

Motto: Don't stop believing, of course !!!!

 

Kär? Nix NEJ Nope inte icke i h-vete heller...tihi

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja i USA karlifornien helst

Tycker du att du är attraktiv? Vissa dagar tycker jag att jag är lite het !

Dricker du? hehe, oja!

Röker du? Nej!

Vilket schampo använder du? Tresemmé !

Vilken parfym använder du? En hel del, just nu switchar jag mellan D&G- The one. och Armani-Diamonds..fina vinter dofter det !!!!

Vad är du rädd för? Flyga, insekter av alla slag...och att nån av mina närmsta vänner/familj ska dö !

Gillar du att tvätta? Har jag väl satt igång är det kul...men sen är det ju att just SÄTTA igång också !!!?

Gillar du berg- och dalbanor? Älskart..blir som ett barn på julafton!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? UPP...skojjig film det där...

Filmen du köpte? hmmm? säkert nån kass från typ ica 2 för 99kr ;)

Låten du hörde: Hello seattle - Owl city

Låten du laddade ner? Samma låt..

Personen du ringde? Pappa :)

Personen som ringde dig? Mamma !

TV-program du såg? Hollywoodfruarna

Person du tänkte på? eeeeh mamma kanske ?

 

Favorit...

Låt: Favorit just nu är..For the windows in paradise- sufjan stevens

Sak att göra: Vara med mina nära och kära

Sport: RIDNING

Dryck: Vatten ! finns inget bättre

Kläder: Klänningar, långa tunikor !

Film: Avavtar är inte helt fel

Bil: Vill fortfarande ha en rosa corvette

Serie: The O.C

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? haha eeeh ja ! Jag gråter ju för allt så...

Gråtit över en flicka? somsagt jag GRÅTER

Ljugit för någon? JA, tyvärr

Varit i slagsmål? hehe mhmmm, inte stolt

Blivit arresterad? Nej :)

 

Antal...

Gånger du varit kär? Jag har nog aldrig hunnit bli riktigt kär i nån innan det barkar ihop, men tyckt om någon sjukt mycket har jag ju !

Gånger ditt hjärta brustit? det är nog 1 gång, vet inte om det är helt läkt ännu men jag har kunnat klistra ihop bitarna hyffsat bra

Hjärtan brustet på grund av dig? Aldrig.

Tjejer du kysst? Kan inte räkna ;) haha ne men några av mina tjej kompisar men inte alla

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är dom flesta tjejer som jag umgås med nu :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha typ 2

 

Senaste...

Boken du läste? Twilight bok 3.

Personen du fick e-mail av? ingen jag känner skickar mail

Personen du fick brev av? Ingen skickar brev heller...haha !

Personen du fick sms av? Johanna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Häromdan

Saken du köpte? Smink och 2 par skor.

Nu kan jag nog somna äntligen...upp och jobba imorgon sen blir det förmodligen smaka på en tårta som några kompisar bakat :) pusss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0