Beauty.

Mina senaste inköp i sminkväg !



♥ Solpuder H&M
♥ Konturborste/rouge borste, sjuktligt mjuk ! och den är inte i djurhår vilket jag älskar :)
♥ Studio secrets professional high definition smoothing foundation, provat den lite och hittills älskar jag den !
♥ Studio secrets professional smoothing resurfacing primer, ska bli kul att se om den funkar så bra som det sägs att den ska !

Får ta och skriva vad jag tycker sen när jag har provat lite grann !



Make up store

♥Rouge, sugarpink.
♥Eyelid primer ( ett måste för en ögonskuggs älskare, då stannar dom där dom ska )
♥Rouge borste.



Wet'n wild ( finns sketbilligt på eko om nån är ute efter bra billigt smink )

♥Läppstift, blushing bali. Är nästan exakt som mina läppar fast med lite shimmer i då ;)
♥Ögonskuggor, midnight magic ! jätte fina både till fest och till vardags !



Loreal

♥rouge, rosewood.
♥Läppglans, baby pink ( min favorit )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0