Malta.

Om ca 3 veckor drar jag, och det ska bli så sjukt skönt att komma bort från allt vardagligt och bara njuta av sol och bad :) lite shopping kanske vi hinner med också. Åker iaf med min mamma och vi kommer ha det SUPER !

Har hört både bra och dåligt om detta ställe men jag skiter i vilket eftersom jag älskar att komma till nya platser, sen får man se vad man tycker efter man har varit där :)       sa jag att det planeras thailand till vintern...det blir mysigt, det blir antingen thailand eller fillipinerna i 2-3 veckor ! hur gott som helst...men det gäller ju att hitta en hyffsat billig biljett så ju letar jag för fullt !

well well nu ska jag duscha och fixa mig, ska iväg till A6 med Emmie ! det blir awesome, pussochsmask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0