Vår sista dans

vackra låtar av Melissa horn...



Jag vet vad som måste göras
ändå sitter jag kvar här
i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

Jag vill inte spara min längtan
jag har tänkt men aldrig fått tala
så feg att jag viskar du hör säkert ingenting alls

men jag vet att jag döljer en sanning
att väntan inte leder nånstans
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans





Lät du henne komma närmre ?
Var hon vackrare än mig?
Ja,det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig
jag går brevid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?




Kommentarer
Postat av: elina

Såååå bra :)

2010-02-01 @ 14:42:33
URL: http://elinalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0