Torsdag.

Idag har det inte hänt mycket jobbade natten tills idag och kunde inte sova någonting, så jag tog igen det på dan! kan erkänna att det inte blev mycket dag över ;)
Efter jag vaknat åkte jag och mamma upp till stallet sen vidare till sjökvists skor och kollade lite, jag hitta som vanligt skor jag ville ha...men jag har bestämt att jag ska inte köpa skor förens jag åker bort till andra sidan jorden! undra hur det kommer gå ?

Nu sitter jag bara och tar det lungt innan jag börjar jobba igen klockan 22.00. Sista natten för den här veckan, skulle varit ledig tills på tisdag men jag ska hoppa in och jobba lördagen också ! alltid fint med helg OB hihi..
Sen efter jobbet på lördag blir det utgång, det kommer förmodligen inte vara något folk ute eftersom det är helg innan löning men det skiter jag i för jag kommer vara alltför glad endå :)

Nu ska jag springa och sminka av mig inför work, hoppas ni haft en bra dag..pussochkram.






Jag är trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0