Sunday bloody sunday.

idag blev sjuksrivning för min del idag ! surt att förlora pengar bara för att näsan krånglar..jag som behöver mina ören eftersom jag sparar till min USA-hälsa-på-emmie-saknar-dig-resa och det där hemliga ;)

Min helg har förövrigt varit toppen i fredags var jag och pappa ute och åt på resturang sen såg vi Avatar på bio, andra gången för min del ! men jag gillar den skarpt.

Igår jobbade jag hela dagen sen blev det en nykter utgång med Johanna och co, hoho det var mig en riktigt trevlig kväll ! haha låt mig säga somså: Vill jag ha något så får jag det ;) på ett eller annat sätt...jag har ett litet leende på läpparna nu ..

Idag blir det bara en slappar dag och hoppas på att näsan ger med sig :) Ska till stallet och rida också.

Hoppas alla haft en bra helg, pussochsmask.



'
Vem mer än jag älskar cambilder <3 haha

Nyaste tillskottet i skohyllan, likeloveadore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0