Sjukstuga.

Jaha då har man gått och blivit sjuk...BLÄ..min näsa rinner som en vattenkran och jag hostar och har feber !!
Kul att man har två 10 timmars pass kvar på jobbet den här helgen, och jag vägrar sjukskriva mig och förlora massa pengar ! NIX...men visst tycker jag synd om mig själv lite granna : )

Idag har jag somssagt jobbat 09.30-19.30 så jag har inte gjort någonting annat kul ! Nu ligger jag bara här i min säng och kollar på massa avsnitt av The O.C, har kollat igenom serien flera gånger men jag gillar den lika mycket fortfarande ! nu är jag på säsong 3 och det är super spännande ;)

Får se om jag skriver något imorgon eller på söndag, annars återkommer jag på måndag då är jag ledig wihooo !

HA det bra i snövädret, pussochkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0