Nu behöver jag aldrig mer frysa ;)

Tack mamma för min fina STORA halsduk och mössa..här har hon minnsann vart händig och stickat !


Idag har varit är lugn dag, började med stallet på morgonen och for sedan till jobbet !
Efter har det blivit chill i soffan bara..och nu ligger jag i sängen och ska sova inom kort.
Har en hel del att göra imorgon då jag är ledig igen...soft vecka !
Jag ska bland annat till läkarn och visa upp mig i bar överkropp BAR överkropp kuljul...
Sen ska jag iväg och köpa nödvändigheter till hästen som tar en rejäl stund, och på kvällen har jag hand om hundarna för mamma och min plastpappa ska ut och fira brölloppsdag !

Nu blir det O.C innan jag somnar...hoppas alla haft en bra dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0