Nu är jag påt igen !

Uppdatering = as kass ! Jagvet  men jag har inget intressant liv just nu så det har inte funnits något att skriva om. Det enda som pågär är SOVA-JOBBA-FESTA...eller ja det känns så iallafall ! Stallet har blivit lite lidande men ska ta tag i det nu och se ifall jag verkligen vill eller inte :) kommer skaffa en medryttare åtminstonde så att jag får lite avlastning !

Har varit ledig 2 dagar nu vilket har varit väldigt skönt eftersom jag jobbar 10 timmars pass denna veckan och det tar på krafterna, så imorgon är det dags igen !

Igår var jag på min allra första begravning...för min farfar som nyss gick bort efter flera års sjukdom. Så jag var inget ledsen över det faktiskt efetrsom det var det bästa som kunde hända :) Men just stämningen i kyrkan och släktingar som gråter gjorde mig väldigt illa till mods, DÖDEN är verkligen något som skrämmer mig...så jag började såklart gråta jag med ! men det gick över när jag kom ur kyrkan.

Efter det drog jag hem till Nikki och fikade och åt nachos ;) mumma ! Det var väldigt trevligt.

på tal om stallet så måste jag rusa iväg dit nu, skriver mer sen, pussochkram.

Jag och cookie lusmusbus !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0