Monday.

NY vecka NYA tag. Yes box..idag har jag äntligen varit ledig och det har varit jätte skönt, jag har bara strosat runt hemma och plockat med saker och snackat skit med mamma ! Har även hunnit med en vända till stan men hittade inget kul ! dock hittade jag världens finaste kudde jag ville ha till min soffa...men det fanns bara en och jag ville ha 2 så det sket sig !

Sen fick jag för mig att jag skulle sticka en halsduk men eftersom jag gjorde fel hela tiden gav jag upp, så mamma får sticka den åt mig !

Imorgon blir det jobb igen men bara mellan 12.45-19.30 så det är ju soft =) nu ska jag hitta lite inspiriation så att jag kan skriva om något roligare sen..

hoppas alla haft en bra dag i snön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0