Trött?

Gud va trött jag har varit idag...helt crazy,
Har umgåtts med viktor hela dagen och han fick inte den bästa sidan av mig idag för när jag är trött är jag tjurig och gnällig ! woops :)

Men vi har haft det rätt kul ändå, vi var hos mormor och morfar på landet. Där fikade vi lekte med hundarna sköt med luftgevär ( jag var bäst ) och hjälpte morfar att kratta ut ett kadaver ( en stackars hare hade kollapsat under ett utehus och stank pytooooooon, och det kravlade larver som fan i den) inte det trevligaste kanske..

Efter det åkte vi hem och JAG lagade världens godaste pastasås, tänkte visa receptet sen yummi yummi :)

Nu ska jag åka till jobbet och vara vaken tills imorgon bitti ! hörs då pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0