Söndag.

ujuj va längesen jag skrev, men jag har inte redigt haft orken för det under veckan eftersom jag har varit sjuk bla.

Helgen har varit superlugn jag har bara varit hemma och slappat, idag var jag och tävlade med min häst och det gick super bra min häst är så duktigt :)

Lovade en massa bilder för ett tag sen, men självklart har jag glömt alla mina viktiga saker hos Victor och han har ju inte vart hemma på hela helgen och min nyckel ligger innanför hans låsta dörr också...klumpigt av mig !!!!
Så imorgon ska ni få en massa fina bilder hehe ;)

Nämde jag att vi köpt en ny bil !!!!!! hahaha den är svinsöt ni ska få bilder sen den ser ut som en handikapppickup...

Ja hoppas ni haft en suverän helg allesammans, lovar att uppdataera oftare. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0