Sleepy.

Sitter och käkar hallon igen :) ska snart hoppa i  säng, ska nämligen jobba imorgon så jag ska upp TIDIGT !

Skulle varit ledig idag och imorgon och på lördag men det blev jobb alla 3 ! ska inte klaga behöver ju pengar.

Så imorgon blir det 08.00-17.00 ( sen direkt till Bion med baby ) och lördag 11.00-20.00..
Och ingen sovmorgon får jag eftersom jag ska vara i stallet lörd,sönd kl 8 på morgonen och släppa ut hästen och rasta vovven, det är väl smällarna man får ta när man har djur ;) inte mig något emot iofs för jag älskar djur !

By the way...fick mig en riktigt,riktig tankeställare idag.
Jag var med pappa och brossan och käkade på Max, och jag satt och tjatade om hur synd det var om mig som har så mycket finnar och var ful jag var med finnar och blablabla och in igenom dörren kommer en kille som jag misstänker vart med om en brand eller någon annan sorts olycka för han hade inget ansikte! inga läppar, ingen näsa, inga ögonlock, inga öron, och det slog mig rätt i magen att VAFAN GNÄLLER JAG OM ???? so what om jag har finnar liksom den enda som bryr sig om det är förmodligen jag själv och jag ska va jäkligt glad över att det bara är lite finnar...och jag vet att det kommer alltid finnas dom som har perfekt persikohy, är smalare och har snyggare kläder MEN det kommer också alltid finnas lika många som har det betydligt mycket sämre, känner att det är dags att acceptera det man har blivit tilldelad och vara glad och nöjd över det :) Tänkvärt..

Nu blir det sängdags i babys säng utan baby i :( men mer plats till mig hihi ;) sov gott allesammans, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0