Sjuk :(

Så jäkla surt, har åkt på en sån mega förkylning !!! Och så ska jag jobba imorgon...jag kommer typ trilla ihop på kvällen sen för mina muskler är lite lealösa.
Jag verkligen hatar att vara sjuk man kan ju inte göra någonting
så idag har jag bara legat hemma och kollat på film och tyckt lite synd om mig själv!

Och nu vill jag bara bädda ner mig med en jätte godis påse men det blir inget med det för ingen vill köpa det till mig och jag orkar inte så jag får väl knapra på en gurka eller nått !

tänkte lägga upp lite bilder från veckan och förra veckan sen om jag orkar för jag hittade min kamera igår men vi får se :)

Hoppas alla mår bra iallafall, puss.


Kommentarer
Postat av: nikki

fram med bilderna sjukling :)

2009-09-09 @ 22:22:37
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0