Please dont leave me..

Ännu en jobbdag avklarad =) Imon är jag ledig det blir skönt, ska dra ner på stan och träna och lite sånt kul !

Resten av veckan kommer se ut som så:

Tisdag-Ledig
Onsdag-Jobb
Torsdag-jobb
Fredag-Ledig UTGÅNG !!!!!!
Lördag-bröllop ( jösses jag har aldrig varit på bröllop )
Söndag-Flytt av Galicia.

Jag är så himla shoppingsugen alltså..men har hittat för mycket som jag vill ha och då vill jag helt plötsligt inte ha något ;)  haha wierd men sant..
Ska iaf unna mig en mascara imorgon, mina börjar ta slut ! Så funderar på något jag aldrig haft innan..hmm får ta en koll på det.

Nehe nu måste jag åka och ta in hästen. hoppas alla haft en bra dag! Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0