Onsdagen den 30e..

Imorgon är det höst :) wohooo.....det gör mig rätt glad för jag gillar hösten, jag är en höst människa !
Dock är det tråkigt när det ÖSREGNAR men annars är det rätt mysigt faktiskt.

Gud va skönt det var att få sova ut igår och bara ha en allmän slappdag.
Idag har jag iofs inte gjort så mycket heller, jag har vart på stan med Viccispiccis och käkat på pasta house, det var mums !
Sen åkte jag buss ( usch va hemskt det är ) hem för vi råkade ju köra sönder ena bilen och fasten vi har 2 till så fick jag ingen av dom :( snyft !
Ikväll hade jag tänkt att träna på friskis, men nej det får bli en promenad istället eftersom jag har bajs ont i ryggen efter att jag sprang runt på kalhyggen i söndags...

Imorgon var ledigheten sluuut för jag ska jobba hela dagen och även på fredag, lördag ska jag tävla då blir det till att hoppa upp vid 6.30...och på söndag är det jobb igen !
jaja !

hoppas alla har en bra dag , puss.

( blev ett försenat inlägg, ajdå )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0