Don't forget.

Yes, nu står jag och lagar mat ! Enchiladas blir det, sjukt gott. Jag tror jag skulle kunna leva på det ;)
Har vart iväg och tränat nu på kvällen med min bushäst, det gick jätte bra för att vara första gången på flera månader. Det gäller bara att få upp flåset lite ! Så hedan efter blir det gallopp träning för hela slanten.

Ville bara säga att anställningsintervjun gick bra , men eftersom det är jäkligt många sökande så är det nog svårt att få det jobbet,men men!

Bjuder på en fin låt såhär på kvällskvisten:

But somewhere we went wrong
Our love is like a song
But you won't sing along
You've forgotten
About us

Don't forget ♥

 



 


Kommentarer
Postat av: milia

ja älskar denna låten ;D

2009-09-02 @ 14:26:15
URL: http://aemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0