Awesome

Testade mitt nya smink idag och det var super bra :D
Jag som alltid blir blank jätte fort blev inte blank på hela dagen och jag red och sprang i det så jag svettades men jag var fortfarande matt i ansiktet, jag är helt såld ! blir en till beställning imorgon eftersom jag tog för ljus foundation ;)
men vafasen 129kr för en stor burk med mineralfoundation som till och med innehåller bättre ingredienser än I.D känns det som ingenting !

Min jacka från HM kom idag med, den var ful i verklighet plus att dom hade skickat helt fel storlek så den åker tillbaka ! finns en liknande på vero moda som är snyggare, mycket snyggare.

Just nu sitter jag och snaskar lite gott och myser med min söta voffsing, vi väntar på att Victor ska komma hem så att vi kan mysa alla 3 :)

Hoppas alla haft en bra dag, det har jag...
Pusspuss.


Kommentarer
Postat av: nikki

när är nästa match ? :)

2009-09-07 @ 22:48:51
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: nikki

19e you and me ! :)

2009-09-07 @ 23:00:12
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0