Transformera mera...

Haha visste ni att jag är en Transforemers nörd...jag älskar filmerna haha, kanske beror på min livliga fantasi och att jag hoppas på att det ska komma en sån snäll robot och rädda mig en vacker dag ;) ! Vet inte om det är så bra att fantisera om robotar haha ?!  jaja den enda som förstår mig är min lillebror ( 11år ) när det gäller min filmsmak , min älskade Victor tycker jag är en super duper tönt som gillar sånna filmer.. men vad ska man göra när man är lite halvgalen ? :D

När det gäller film har jag och min pojkvän totalt olika smak han gillar typ action som handlar om maffia, svenska deckare och några få komedier. Jag därimot älskar Fantasy, typ harry potter, sagan om ringen, twiligt ( måste vara fantasy ) kärlekskomedier av alla slag, komedier över huvudtaget
och skräck , massa skräck ;)



hihih ballt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0