sunday all over again.

Helgen har gått fort och det har varit en trevlig sådan =)

Fredagen bestod av lite shoppande...och sen en lugn kväll i min säng med filmen YES man, som jag redan sett ett antal gånger men som är lika rolig varje gång, hihi !

Lördagen bestod av tävling ( hehehhe gick sådär ;) sen var det utgång på kvällen. Jag hade super kul, träffade många trevliga filurer ute i vimlet, höll dock på att fälla en tår när Henrik var elak och jag ville till Baby ( som är iväg och jobbar ) alla andra gick ju hem med någon och just den här kvällen var jag lite extra kär och känslig...hmm tänk va alkohol kan göra mkt ;)

Det enda jag säger om söndagen är SLAPP..och pizza !

Imorgon lovar jag att lägga upp bilder på mina senaste köp och vem vet jag kanske hittar på något lurigt jag kan skriva om också ;) men bara kanske...

NU är det bedtime sleep tight everyone..Puzz och Kramizz...   P.s nämde jag att jag slarvade bort mitt ena bankkort med..wops clumsy me.


Mna fina bokstäver jag köpte i en liten affär utanför Ullared, dom står nu hos Victor dom kanske inte passar utmärkt i hans ungkarlslya men det skiter jag i ;).






Kommentarer
Postat av: nikki

Hello tjejen!

Fika onsdag eller torsdag ? slutar 14.00 på onsdag och 15.30 på torsdag.. what do you think =) kan fredag också om ingen av dessa dagar skulle passa. my number: 0735 03 15 04

2009-10-26 @ 14:20:35
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0