Home sweet home.

Nu är jag hemma igen efter våran lilla tripp, vi har haft det super bra verkligen ;)

Det blev inte så mycket shopping men endå gick det åt en del pengar hmmmm....aja billigt var det iaf
speciellt smink och småprylar kläder ligger på ungefär samma pris som hemma men  det var inga snygga kläder alls !

MEN Jag kan verkligen rekomendera er att åka till Prag för det är billigt att bo och äta och det är en fin stad :)

så igår var jag bara hemma hos Victor och tog det lungt framför idol ! Idag ska jag ta det lungt också för jag är inte sugen på att hitta på något alls, så kan det ju va ibland !

Hehehe jag tycker det är lite småkul men min b-friend ska på blog awards efterfesten haha jösses ska man skratta eller gråta ?

jaja nu ska jag till stallet och rida en sväng i blåsten ! Kommer bilder sen, puss.

Kommentarer
Postat av: nikki

nehe är han ett bloggfan hehe, bra fråga faktiskt vet nog inte om man hade skrattat eller gråtit.. den är lite lurig den. Du skulle hängt med!

2009-10-17 @ 16:30:18
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0