Hihihi...

Idag lyckades jag få min första parkeringsböter mohaha..råkade missa parkering förbjuden skylten ! tänkte att det var konstigt att det inte stod en enda bil där haha ;) jaja rätt tråkigt kunde ju haft dom pengarna till nått kul, men men man lär sig av sina misstag !

förövrigt har jag bara hängt på AF idag dom hade massa strul med datorer och allt var det var så det tog en rätt bra stund ! Men nu ska jag iaf iväg till hästen =)

bjuder på några fina bilder på min fina ♥





Hihihih sött ;)  Hjälmen passade dock inte så bra ser ut som han har världens mega skalle !!! haha...


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha aa eller inte ;) Det är bara Rosanna som är snygg. Hha min modell ;P

2009-10-09 @ 14:28:44
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0