Cheapy.

Jag ÄLSKAR smink och jag är en sucker för FYND ! inte bara när det gäller smink utan när det gäller allt egentligen :) menmen tänkte visa lite saker jag inhandlat under veckan som är billigt och bra !
-

Ögonskuggor för 10:- ( för båda paletterna då 1 kostar typ 3:- eftersom det är 3 för 10 ;) )
Dom är jätte fina men funkar bäst med en primer under !


Läppstift 3 för 10:- dom är helt okej faktiskt :)


Mitt favorit mineral rouge som jag köpt för 30:-LIDL jajjaamenn LIDL , och det är hur bra som helst ! :)

En ny foundation 100:- den är också bra, täcker bra och håller länge ! Föredrar ju mina mineralfoundations men denna är bra på kvällen typ på party osåvidare, när man vill att sminket ska sitta kvar hela kvällen =)


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0