Trötter...

Ojoj efter bara en natt med min bebis valp är jag slut :O haha !  Hon är ju skogstokig hoppar och far och biter i allt...och om man säger till henne så blir hon surig och går och kissar på golvet i protest ;)

Men nu så ligger hon och sover i mitt knä så nu kan man mysa massa med henne :)  Känner på mig att hon kommer ta upp all min lediga tid framöver, men de gör ingenting !

Idag hade jag somsagt tänkt att vara hemma bara med det lilla livet men tyvärr så måste jag ut en sväng sen, ska till AF bla och hämta Victorbabe som ska va min hjälpreda här inatt hehehe...han vet inte vad han gett sig in på ;)

Annars händer det inte mkt alls kanske blir en hyrfilm och gotte ikväll ( hoppas det ) 

Nu ska jag också slumra lite, hoppas alla har en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0