The last goodbye.

Helgen har ju inte direkt varit toppen,

Kan fortfarande inte förstå att det är sant..känns fortfarande som att det bara är en mardröm som Victor snart ska väcka mig ifrån och säga att allt är bra ! 
 Sitter och väntar på samtalen som kommer varje kväll när han är på jobbet, men dom kommer aldrig....
Varje gång jag sätter mig i bilden känns det som jag ska åka till honom som jag har gort nästan varje dag de senaste 10 månaderna...men det ska jag inte.
Verkligen allt påminner mig om honom, precis allting !
När jag gosar med pimpim tänker jag på när jag och pimpim alltid var där och hur vi låg och mös alla 3 och nu kommer det aldrig va så igen...

Jag tänker på alla gånger vi stått hans mini lilla toalett och kittlat varann innan vi ska gå och lägga oss
Jag tänker på alla kväller när vi ligger i hans soffa och han pussar mig på näsan och kramar mig och säger att jag är så himla fin...
Jag tänker på alla gånger vi vart ute och ätit och skrattat åt alla knasiga saker som vi sagt...
Jag tänker på vår resa till turkiet och hur underbart det var när vi lekte som två barnungar i poolen och gick på stranden i solnedgången...
Jag tänker på när vi suttit i bilen och han pussar mig varje gång vi stannar...

Imorgon ska jag träffa honom för sista gången i hela mitt liv, jag sa åka dit och parkera för sista gången i mitt liv jag ska sitta i hans soffa för sista gången i mitt jag ska krama om honom för sista gången i mitt liv..

Och jag ska säga HEJDÅ till honom för sista gången i mitt liv.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0