Ny vecka..

Nu var jobb helgen avklarad, skönt !

Håller just nu på och packar, ska nämligen till Göteborg med jobbet tills på fredag :) Så kl 18.00 ikväll sätter jag mig på tåget själv eftersom dom andra redan är där. Jag tror jag kommer att virra bort mig när jag ska byta tåg i falköping !

Eftersom jag jobbar natt mån-tis, tis-ons, ons-tors, tors-fre så har jag dagarna ledigt vilket jag tycker är kanon för då kan jag gå på stan ;) Det som är det bästa är att pappa planerade in sin jobbvecka i GBG denna veckan också så han är där tis-fre så vi ska på bio och gå ut och äta och gå på stan, hihi...Awesome..
Kanske kan lyckas fjäska till mig något ;)

Fick en ny telefon häromdagen med :) den är jag riktigt nöjd med !

En
Samsung Ultra touch

Är så himla trött på min touch screen tele, att skriva sms är så lamt speciellt när man har mansfingrar som jag har...så nu fick jag en där man kan välja att bara ha touch eller både touch och knappar...vilket jag har saknat :)




    Hhihih min tumme ser som banan ;D



Cookielusbus är trött :)

NU ska jag fortsätta packa och fixa..har med mig datorn så jag uppdaterar säkert sen på tåget eller nått ;) ha det så bra allesammans, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med hillevi? :O

2009-12-07 @ 17:28:58
URL: http://maadeleineandersson.blogg.se/
Postat av: nikki

en vacker dag blir du stor också ;)

är du i götet och gottar dig nu !? hoppas allt är bra, fick ju ingen update av dig, det var illa haha..

2009-12-07 @ 23:41:52
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0