Godmorgon.

Slutade jobba för en halvtimma sen och kan inte somna även fast jag måste, jobbigt läge!

Hade världens otur igår då min kära dator tog självmord...det började ryka lite från fläkten sen ville han inte starta längre , snyft snyft :(    har jag tur är det pga av fläkten den dog så jag kan rädda mina bilder iaf !
Som tur är så är familjen jag jobbar för så snälla, så jag fick låna deras dator under dagen och inatt med om jag vill, men pappa har lovat mig en ny..blir nog en mini-pc tror jag. Mest för att dom är billigast haha ;) känns lite jobbigt att behöva kolla på film osv på en mini skärm, men det kanske går bra..

Sen var jag ju på bio igår med och kollade på New moon...den var bra..men jag fattar inte varför hon ska ta den fula vampyren när det finns en as het varulv, jag hade inte tvekat en sekund på att låta han hoppa ner i min säng mohahaha  ;)
Pappa tyckte väl inte filmen var särskilt roande kanske men va gör man inte för sin lilla flicka...
På bion var det några störda tjejer också dom var nog i min ålder och satt med mobiler uppe höll på och babbla as högt kastade godis på andra tjejer som dom förmodligen inte var vänner med...MOGET..jag fick ju tillochmed godis i huvudet..morr...

Nehe nu är det väl dags att hoppa ner i sängen så jag får några timmars sömn innan jag ska in till stan och shoppa lite :) hoppas alla har en bra dag..puss.

p.s
glömde en sak..i natt cirkulerade det en helikopter och båtar runt denna lilla ön och öarna runt om för en människa hade trillat i vattnet ...tror inte dom hittade kroppen ...läskigt..nu vågar jag mig inte ut på upptäcksfärd ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0