voff.

just nu sitter min lilla doggy och gnäller på mig för han vill ut ! så ja det är väl bara att dra på sig myskläder och pallra sig iväg ! ska ner på stan och in på gina tricot och lämna tillbaka en tröjja samt köpa en tröjja till mamma !
Efter det blir det stallet ska rida en sväng om det inte börjar ösregna vill säga , hoppas inte det...

Lite senare funderar jag på att vara händig och måla om två möbler och en spegel i mitt rum, har nämligen alla möblir i vitt och en ynka möbel i björk och en spegel i björk och ett bord som har tappat rätt mycket färg. Så jag tror det kan bli fint om det blir vitt också ! :)

Imorgon blir det lite jobb på förmiddagen sen ska jag träna med hästapollen på kvällen, undrar hur det kommer gå? vi är ju inte i topptrimm direkt haha ;)

ses och hörs, pussipuss
.





                                                         sånt hår vill jag med ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0