Sunny day.

Kikade ut igenom fönstret imorse och märkte att det var ju fint väder idag..vilket betyder att jag måste gå ut och njuta lite : )

Igårkväll hängde jag med johanna vi kollade på film och åt lite godis, muums !!
Föressten ska våra hundar para sig :D och då blir det söta vaplar som vi säljer för massa pengar sen drar vi till thailand igen, vi är så grymt smarta !

Förklarade även för min söta pojkvän igår att om han ska ha en läskig stalker exflickvän som gör PRECIS ALLT för att han ska med henne hem efter krogen och klänger på honom som en urangutang och pratar nedvärderande om mig så tänker jag hålla mig undan tills han gör sig av med henne : )   JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR MAN INTE KAN MINNAS DET MAN HAFT MED GLÄDJE MEN GÅ VIDARE NÄR DET HAR GÅTT 3 ÅR!!!! OCH HON HAR JU INTE BRYTT SIG INNAN NÄR HAN HAR VARIT SINGEL....? För mig är det fullkomligt oförståerligt.

WellWell nu ska jag duscha av mig och åka till A6 eller nått , PussPuss.


Kommentarer
Postat av: nikki

hatar tjejer som är tröga.... haha

tyvärr så kommer x alltid finnas hur många år det än går. men dem kan ju faktiskt gå vidare..

2009-08-27 @ 15:03:39
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0