Grattis Mormor !

Jag tror jag får göra en omvärdering när det gäller vissa personer.
Tror det är dags att inse att vissa personer är rätt bra endå och andra faktiskt bara är falska och bara bryr sig om sig själva ! :)
Japp så får det bli...

FREDAGKVÄLL; Var först i stallet och red pluttan, fick en söt avskedspresent av min medryttare som precis har slutat. Fick en påse godis till Galicia och ett presentkort på Charlies häst och hund till mig ! Hur snällt som helst :)
  Efter det så åkte jag till Victor och vi lagade verkligen supergod mat jag höll på att spricka efter jag var klar haha ;)

LÖRDAG; Var på stan en sväng, sen hem till stallet och sedan kollade jag lite på Victors fotbollsmatch skulle endå ut med hunden så då blev det en bra kombo. På kvällen blev det mys med film med min lillebror "Spiderman 3" & "I taket lyser stjärnorna"  spiderman var bäst iaf. 

 SÖNDAG; Idag ska jag till Mormor som fyller år och äta mat , kommer förmodligen åka därifrån  med en jäkligt välfylld mage ;) för hennes mat är MEGA MUMSIG ! sen blir det stallet som vanligt och ikväll blir det gosigos hemma hos Victor ( nu blev det väldigt mycket Victor känner jag haha ) .

Ska försöka få in lite bilder från helgen med ikväll ! hoppas alla haft en bra helg, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0